Why me ??

Assalamualaikum . 

So today masuk hari ke 6 aku tasihat , wahh hebat hebat ddok ruma terperap dalam bilik jela kan . HEE 
sepatutnya aku kene siapkn proposal dengan design logo , tapi  1 apa aku tabuat bsok da kene anta , YAALLAH berikan lah aku kekuatan , napa badan aku lemah sangat arini , macam macam aku fikir . Sampai da tatau na buat apa lagi . 

Sebenarnya hati aku ta tenteram , aku keliru , napa perlu aku lalui semua ni , patot ke aku fikir pasal dia . Setiap hari setiap masa aku tapernah lupakan kau , hati aku tapernah berhenti rindu kan kau . Adakah ini dinamakan cinta sejati atau cinta buta ??  Ntah lah aku tatau napa arini hati aku rindu kau sgt sgt  , I buka wall u ttbe i nampak gambar budak too lagi . setiap kali i buka mesti nampak dia mesti ada gmbar yg dia tag kt wall u . i keliru . yes i know budak too still young muda dari i tapi i tatau napa i jeles sangat ngn dia . myb i terasa sebab masa too u datang melawat dia time dia sakit kat hospital . tapi bila i kene tahan wad tada pula u datang jenguk i kan :( I know who I'm tapi perlu kea u na bgtau kt i yg  u melawat dia siap bgtau hospital mana lagi . MOTIF ?? na sakitkan hati i or u na minta simpati dari i . 

Yes , its true i yg minta u jauh kan diri u dari i , i yang minta supaya u jangan cntc i or msj i lagi , sebab i tana hati i di sakiti . tapi ternyata kali ni u buat betul betul u langsung ta cntc i msj apa tah lagi . kalau ta sebelum ni i ckp benda yang sama u still cntc i lagi u cakap ' I rindu u , suka ati i lah na call kea tana kreadit i bukan kreadit u ' I ingat ayat ni sambil ckp ngn u smbil too i tersenyum lebar . hanya ALLAH je yg tau perasaan i masa too . YES I'm fall in love with u i da pun buat pengakuan dan u pun cakap benda yang sama tapi u cakap ngn i u tabole na go on sebab u na stelkan hal family u . okay i paham sebab u anak sulung . I still bersaba sampai 9 bulan i tunggu u . yes bagi u benda ni baru jea sebab u pernah cakap kt i ada perempuan yg tunggu u lebih dari 1 tahun . tapi bagi i 9 bulan i tunggu seorang lelaki cukup lama sebab sebelum ni i tapernah tunggu selama ni , tapi i still bersaba dengan semua ni . but lastly ..... what happen ?? why me :( 

U kerap cerita pasal budak too pasal arwah tunang u . ehh jup mak u cakap u tatunang pun seblum ni . ni lagi satu napa u tipu i , sampai hati u buat i macam ni :'( apa yang sedang bermain dalam fikiran u sebenarnya . hati i menangis bila mak u cakap macamto . sumpah sakit tapi benda da pun lepas myb ada sebab napa u buat semuani kan . mungkin i tapernah na faham keadaan u . its okay :) 

I rindu sangat sampaikan i msj mak u minta pendapat semua . your mom said ' u are totaly ego and u are not perfect ' i already know about that , tapi i tatau napa napa napa mesti i rindu kan u sedangkn u berdiamkan diri . ttbe jea u mesej i cakap benda yang ta septotnya i baca tapi tapa lah u cakap u na block u dari fb . eh eh bila i chek ada lagi . napa ta block jea terus ?? I tatau sampai sekarang i asyk fikir apa perasaan u sebenarnya  , apa yg u na ? napa sebelum ni u layan i i rasa macam u bf i cara u layan i YAALLAH i tatau na cakap apa dalam 1 hari too hp i penuh ngn num u , msj u :D I happy gila sampai kan orang syak u ni bf i padahal ta pun 

p/s : i tapernah save num u tapi i ingat nombor u . HEHE 

Now i tatau na cakap ap lagi . i harap u happy dengan life u sebab hati i pun da tabole na tampung semua ni  , i redha dengan ketentuan ilahi , mungkin ada hikamh semua ni . I harap u ta lupakn i :) act i ada benda na cakap ngn u seblum ni tapi ta kesampaian . HEHe now i na cakap , u are my idol ,my everything sebab apa ?? sebab apa yang i na sebelum ni ada kt u bila i da dapat i happy sangat sangat , i na sangat u jadi coach i sebab i mmg obess gila na pergi gym now i workout pun sorg sorg . semangat yg dulu u selalu bagi i da hilang sumpah i sedih , i rindu na dengar suara u , na webcam ngn u , pegang tangan u  yang besar too . Hye i rindu gila ngn pelukkan u :'( 

ODAH ODS :)

No comments:

Post a Comment