ada apa dengan OMBAK RINDU ??

orang ta berhenti post benda yang sama pasal cerita 'ombak rindu ' grrr best sangat kea cita dia ?? 
mula mula keluar too aku intersted juga la na tengok tapi bila lama lama alamak macam bosan jea . ta abis abis ombak rindu -.-

ada yang update lepas tengok compom ta menyesal . yeke .ehem ehem . HEHE ada juga lah aku terbaca kt status facebook , tamenyesal aku bayar rm13 semata mata na tengok ombak rindu , cerita dia memang best sampai berjaya buat aku menangis . waaaa kalau tengok ngn lelaki . lelaki too ego lebih hati batu keras hati segalanya lah . HAHA 

so harini hari jumaat dengan rasminya aku na juga tengok cerita too . I dun't care . sorang pun sorang lah . janjy tengok . aku pun naik busan terperap kat ruma 


\

taraaaa . HEHE 



yang ni PALING BEST .!! lirik dia memang ada kene mengena n aku tujukan kt someone bagi aku 'cerita cinta talepas ' HEHE so lagu ni memang untuk u sesuai untuk u bot :)


ODAH ODS :)

No comments:

Post a Comment