Saya Anak Malaysia !

Malaysia Tanah Air Ku !!

Malaysia vs Indonesia


Wahh dalam diam diam aku tasuka tengok bola nth kenapa harini aku bersemangat na tengok . myb sebab aku pakai jessy Malaysia tgh hari tadi kut dok tayang kt Kl Sentral too orang none stop pandang aku . HAHA perasan suda :P

PEACE ! tengok bukan main semangat lagi sbelum na ke kolej sampai ID card plus button herbalife pun pakai . wahh aum aum <3 cantik na bole nampak kantoi di situ saya pinjam baju adik . HAHA balik balik kene tiau kaw kaw pinjam baju ta gtau . ahh lantak pii janjy aku da selamat pakai . aumm :p

Sakit sakit sakit jantung , tekak , telinga , macam macam lah tengok bola ni . HAHA  sampai kan kerja projek aku pun bole tertangguh bola punya pasal tatahan dengar godaan orang menjerit GOLLLLLLLLL !!  perghh penangan bola katakan 

tunggu punya tunggu akhiranya tasia sia pengorbanan aku menjerit taberhenti bagi sokongan . CAYALAHHHH MALAYSIA MENANG !!!! 


saluteeeee laaah , WE ARE THE CHAMPION !!


okay aku sanggup tunggu na tengok bola sebab ada mamat ni . perghh sekali pandang waa da jatuh cinta . katanya ' cinta pandang pertama'  whoott whhoottt . siapakah gerangannya . Oh my KHAIRUL FAHMI napa anda sungguh gantenggg ! tergoda I nokk :))


Harimau Muda SIMPLY THE BEST !! 








ODAH ODS :)

No comments:

Post a Comment