Happy Birthday :)

  SIAPA PUNYA BUFDAY ??


TARAAAAA ni lah orangnya :) 
Hye kawan selamat hari tua tau tau . HEHE walaupun saya da tada pape lagi dengan awak . tapi saya ingat everythng okay . sorry saya tada num awak na wish awak direct . saya cuma sampai kan melalui kawan baik awak . hope tersampai lah hajat saya kan . 

dahulu kala . sebenarnya selama saya hidup ngn awak saya dapat rasakan mcm mcm . dan firasat saya selama saya ngn awak betul terjadi . tapi kenapa awak still na simpan saya kan sampai na buat saya sakit bagai . takisah lah benda da lepas saya anggap benda ni ujian dari ilahi . tapi ingat saya tapernah lupakn orang yang da buat saya bahagia saya kecewa sedih macam mcam lah . HEHE thank you so much !!

okay I miss this time :) 

I'm happy with you  !!

tatau malu ke na simpan gambar ni lagi na post na buat blog ni pasal u ???  ahhhh buat apa na malu kalau awak baca sekali pun bukannya awak tau apa saya rasa . hyeee gambar ni i terjumpa dalam album i . i ingatkan da delete semua . HAHA apa lah terus terkenang benda yg da lepas . 

tapa , saya berterima kasih sangat sangat sebab awak telah mengajar saya menjadi orang lebih berguna :) Allah lebih sayangkn kita sebab too dia pisahkan kita kan kan . 


apa apa pun . saya ucapkan selamat hari jadi buat ke 21 , walaupun benda ni da lama berlalu and awak pun da happy dengan orang yang awak sayang . saya doakan awak happy sampai bila bila :)) insyallah . ada jodoh kita mesti terserampak kt mana mana . HEE aminn . 







ODAH ODS :)

1 comment:

Post a Comment