HERBALIFE TEAMIX - tea excerise ?

 Hari ini cerita tentang salah satu produk kesihatan Herbalife iaituTea Mix Lemon & Hibiscus/ Peach . Yang juga sangat sesuai untuk ibu yang sedang berpantang :)


1. Apa itu Tea Mix Lemon & Hibiscus/ Peach ?
Tea Mix adalah sejenis produk untuk melengkapkan seluruh nutrien penting yang berfungsi sebagai antioksidan. Ta faham ?  Kita jangan pandang Tea Mix , tapi kita tengok kebaikan , kesan dan manfaat senarai rangkaian dalam Tea Mix iaitu lemon , halia dan peach . 


Ada 2 perisa : Peach dan Lemon :D

* BUAH LEMON

Lemon mengandung banyak vitamin C yang juga dapat memberi kesan sebagai anti oksidan dan juga melawan bakteria . Selain itu , lemon juga berfungsi untuk merawat sakit jantung , urat saraf dan menurunkan tekanan tinggi dan banyak lagi . Sebab itu buah lemon dijadikan pewangi agar kita tidak mudah pening . Paling penting , lemon memelihara kesihatan tulang .


* HALIA



Halia berfungsi sebagai haba dan melegakan kesakitan . Orang yang lepas bersalin juga minum air halia supaya badan tidak sejuk dan seterusnya dapat melegakan kesakitan selepas bersalin .  Itu sebab orang cina suka buat teh halia , sebab mereka tahu halia adalah salah satu rempah untuk sabagai pemanas badan .  Ia juga dapat mengubati migraine dan lain-lain .

* BUAH PEACH



Buah Pic memiliki banyak serat , vitamin dan mineral .  Ia berfungsi untuk kesihatan tubuh badan dan kecantikan . Adanya vitamin dalam buah ini dapat mencegah penuaan .  Mampu merangsang bayi dalam kandungan . Sangat bagus :)


2. Fungsi Tea Mix Lemon & Hibiscus/ Peach


Produk Teras yang dirumus untuk meningkatkan kesan keseluruhan rangkaian produk Herbalife. Hanya dalam 1 botol sahaja dapat:


1. Lebih daripada 20 nutrien perlu dan antioksidan
2. Termasuk asid folik, kalsium dan zat bersi
3. Menyokong sistem imun
4. meningkatkan kesihatan tulang, kulit dan rambut.


Tahukah anda , 1 sudu teamix bersamaan 20 minit waktu bersenam , tambahan pula jika kita minum 400ml air masak bersamaan perningkatan 30% metabolisma , ini memperbanyakan pembakaran kalori :)) MENARIKKAN !





ODAH ODS :)

1 comment:

Post a Comment