Happiness never ending :))


hari demi hari sekian hari macam macam hari . HEHE  apaaallllaaaaaa .  Okay okay be serious . semalam 1 hari aku kt sungei wang plaza cari saloon na interview hampir satu bangunan aku merayap alhamdulillah aku dapat apa yang aku na walaupun ada yg kene reject . tapa lah too semua pengajaran dan semangat buat aku kan . HEHE lepas penat mencari aku pun naik busan , duit makin kering nekad na jumpa ayah kt KL sentral . call punya call dapat pun :

me : ayah kat mana ?? akak na duit belanja sikit na buat tambang . bole ??
ayah : lah napa ta minta kat mak jea ? ayah kt workshop ni 
me : tadi duit ada ingatkan cukup , tapi da mencari too ni abis duit ta cukup pula  -.-
ayah : haa yela , lepas settle kereta ni jumpa ayah kt tempat biasa , nanti ayah call balik . 
me : okay ayah , thank you ( alhamdulillah ) HEHE ^^.

tunggu bukan main lama lagi , aku call anep , hus tanya dorg kt mana semua last last dorg melepak dalam kolej . haaa da alang alang kt sentral aku pun naik lah atas , dengan jalan terhencut hencut macam apa jea , HAHA bila naik jea atas amik kau muka semua macam ayam berak kapur . bila tanya pasaipa , dorg bole cakap projek tajalan . aku da mula risau . tapa lah bsok jumpa lecture cakap terus terang . Dalam hati aku ni yaallah bole ke aku siapkn proposal aku ni -.- bsok da present . 

tapa lah take time aku pun termenung jup dengan menahan kaki aku yang sakit ni . HEHE tepat pkul 6 ayah call , ' akak kt mana , cepat ayah kat bawah ni ' yeahhhhhh finally HEHE dapat pun duit . alang alang too kolej pun na ttop da  . lepas jea jumpa ayah aku terus grak ke bukit bintang , dan dan too aku mesej arishah tanya kat mana . haaa rezeki aku time too ari cakap  ' oda ari baru lepas abis keje ari na lepak kt coffee bean tempat biasa , jum lah '  wahhhh dengan muka senyum replay . okay ari oda otw  :)'

sampai jea BB hamikkk kau , yaallah ramainya budak budak tau lah da cuti sekolah kan hari sabtu pula . gila lah berparty pula dorg kt depan maybank . HEHe lepas too tasangka pula aku bole jumpa budak ni 
comel kan dia . HAHA dia ni pantang orang puji . haa elok lah sapa na kt dy ni bole lah GREEN LIGHT CHEF pula too sapa tana kan .  dia ni single 1 hari too aku asyk dengat dia membebel na girlfriend . HOHO kesian ada fedup pun ada . HAHA anywhere goodluck for you aku harap kau jumpa gf yang lebih baik dari yg sebelum ni ^^. 

 taraaaaa yg 1st too dellon punya (chocolate ) tengah aku punya (vanilla ) yg last too ari punya ( black forrest ) HAHA ari punya ta sedap rasa ubat . yerkksssss dy minum pun taabis . HAHA padan muka .

eh eh jup jup ttbe plak  jumpa minah ni sorg dengan boyfriend dy . da macam artis susah sangat na jumpa . cehhh . HAHA aku rindu kau end . walaupunnnnn ....

haa ni nazim merangkap bf ... HEHE  artis juga dia ni :))

macam couple pula korang ni ^^. awww


da too masing masing mengedik na bergambar . macam tau tau jea aku bawa camera kan . HAHA 







tembam nya muka aku -.-'


kan ni lah hasilnya . HAHA ddok kat sini keje mengumpat jea , asal orang lalu mengata . opssss not me saya senyap jea . sebab saya budak baik . HAHA dellon and ari cepat cepat lah minta maaf  . tau tau . lepas nii kita lepak lagi . HAHAHA btw I'm happy with you guys . lovee yaaaaa

eh juppp , masa aku kuar dari toilet tiba tiba aku nmpk minah ni rasa macam kenal . HAHA warghhh bella gila terkejut aku tengok kau . agak agak berapa tahun aku ta jumpa kau ehh ?? ta kisah lah HEE best juga kan ddok kt situ jalan sikit orang tegur jalan sikit jumpa orang too . ehhh time too jea aku jumpa kawan lama aku , thank you dalam stres penat aku time too kau pulih kan aku dengan ada nya mereka . alhamdulillah <3

ni bella and boyfriend dia nama sapa aku tasempat na temu bual . HEHE mayb next time :p

da puas ddok bontot pun naik kematu perut pun da lapa apa lagi makan lah , mula mula rancang na makan kt kampung baru tp tempat yg na makan too ttop pula last last makan kt NZ KLCC . jadi lah too pun ramai orang gak padahal da pkol 11.30 malam kut . tengok end muka ghairah . HAHA 


ni makanan saya . jadi lah janjy kenyang ^^. yeahhh 

p/s : I'm too much happy with you guys . thank you so much :D
















ODAH ODS :)

1 comment:

thenotebook said...

haii, nice post !!!

do visit me back, thenotebook28.blogspot.com

Post a Comment