Bekas da mula berisi :)

Alhamdulillah , tiba tiba aku rasa aku na update pasal ni . Day by day aku tengok semua ex boyfriend aku da ada pasangan masing masing da happy da pun , suka aku tengok korang walaupun hati aku sedih sebab aku jeles kadang too apa yang aku nampak tasama apa yang kau buat kt aku selama aku hidup dengan kau . Myb kau hidup dengan aku bukan sekadar cinta tp hanya sekadar na menutup kesakitan , kesunyian dalam hati kau kan . 


mungkin ada hikmah semuani kan . tapa apa yang aku perlu buat straight forward ! focus ngn kerjaya aku myb Allah da sediakan aku berlian yang aku tanmpk sampai sekarang dan belum masa nya lagi untuk aku miliki . Be strong yeahhh !!! 
Agak agak kalau u terbaca blog i ni i harap u tau yang i tapernah lupakan kenangan kita bersama myb ada silap i sebelum ni sebab 1 i keras kepala , i ego , i cerewet bukan
?? benda da lepas tabole na berpatah balik . i harap u betul betul jumpa orang yang bole jaga u dengan sempura , kita memang tada jodoh sebab too Allah pisahkan kita . jiwang ?? hm biarlah i luahkan apa yang i rasa :)

Aku akan sentiasa menunggu seorang lelaki yang bole terima aku yang bole bimbing aku kejalan yang benar , Insyallah . Allah sentiasa mendengar rintihan hati setiap umatnya terutama sekali umatnya yang sedang bersedih dalam kesakitan .


ODAH ODS :)

No comments:

Post a Comment